Monday, February 17, 2014

Selepas 3 Bulan

Assalamualaikum...

selepas 3bulan baru aku nak bersiaran....hahahahaha...amik masa lama untuk dapatkan mood menaip....last week aku dah mulakan sesi bekerja...membanting tulang untuk mencari sesuap nasi membantu suami dan meringankan beban....

baby?????
dia kena tinggal kat taska la....huhuhuhu...sedih sangat nak tinggalkan dia sebenarnya....sorry syg...mama terpaksa....

oooohhhhh....banyak nak share story sebenarnya...dari proses kelahiran MKA.....pakej FPP aku...semua nak share.....amik mood sebenarnya...

Firstly syukur Alhamdulillah aku dah selamat melahirkan seorang baby boy yang handsome and cute....perasaan aku?usah cerita la...memang sangat-sangat bersyukur sebab doa aku nak dodoikan baby boy tercapai....masa dalam perut memang tau tengah carry boy...tapi still tak nak harapkan sangat sebab kuasa Allah apa pun boleh terjadi....

Aku selamat melahirkan baby boy aku yang handsome tu pada 12/11/13....yang mana bagi aku satu proses kelahiran yang tenang dan aku tak stress sangat...tapi aku stress dengan procedure sebelum kelahiran.....and yessss...aku tak bersalin under FPP skim tu pun....apa yang boleh aku katakan...aku kecewa dengan skim ni sebabnya memang indah khabar dari rupa.....

ni lah MKA aku..... Muhammad Khaleef Amsyar Bin  Mohd Syahminaz....my cute little hero....ok aku dah start rindu dia...hahahahahaha....



No comments :

:: Track je ::