Monday, October 7, 2013

:: CONGRATES DEAR ELLY ::

7/10/2013...

Tahniah pada Puan Nur Haili....akhirnya kan? semalam baru je jumpa dan bercerita pasal kebesaran perut masing-masing...siapa lagi juara...hahahahaha...walau nampaknya macam perut aku hampir or lebih besar dan 'jatuh' dari dia....tapi dia terlebih dahulu menikmati keindahan yang tak ternilai tu....

Akhirnya pada pukul 1.35 tadi lepas azan zuhur baby SURI selamat melihat dunia...seriously happy for you my dear best friend....masuk kerja sama....dan sekarang due baby pun nak sama....tapi dia lebih dahulu....aku pulak tengah menanti dengan penuh debar....menanti bila aku pulak akan merasa pegang baby yang aku idamkan selama ni....

TAHNIAH sekali lagi elly dan bard....baby SURI korang sangat comel...sangat menyejukkan mata memandang....rindu pulak aku nak bau baby sekali lagi....

Sabar k...moga aku juga dipermudahkan nanti...sama seperti Elly....moga baby aku dapat dilahirkan sempurna dan sihat...membesar bagai juara....sementara ni...nikmati dulu keindahan alam hamil...keindahan yang akan membuatkan aku rindu untuk merasainya sekali lagi....walaupun perit...walau orang selalu kata aku ni kalau mengandung macam-macam....ada je kes yang ntah apa-apa.....perlu kita INGAT...aku tak minta semua itu terjadi....itu bahagian aku...aku redha dan bersyukur....mulut orang?memang susah untuk kita puaskan.....


No comments :

:: Track je ::