Saturday, December 1, 2012

double frustration!!!

Xtau nk mula dr mana....tapi sepanjang tahun waktu-waktu macam ni la yang akan menghantui hidup aku...waktu ni lah yang membuatkan aku terasa down teramat sangat...yang membuatkan aku ni sangat useless dan tak de value...

Mungkin ni masanya untuk aku pandang ke depan...penat aku all out but in the end still useless...hanya kerana perkara yang tak relevant aku terus dicop macam-macam...bukan kate aku ni betul je...yess aku ade buat silap...tapi aku frust sebab dengan hanya SATU kesilapan aku dilabel macam-macam...mungkin tempat aku bukan kat sini...seriusly...sumpah aku kecewa...memang aku rase down...for those yang penah rase ape yang aku rase je faham kot....

Sabar le wahai mama...ni dugaan Allah...perlukan masa panjang untuk bertenang....dan aku tak berani untuk dekatkan jurang yang sangat jauh beza....i'm not perfect but i'm not stupid....

Thank you very much.....

No comments :

:: Track je ::