Friday, October 12, 2012

Weekend

weekend is coming....
come to say hello
bile weekend datang aku kene mengucapkan GOOD BYE pada sesuatu
sesuatu yang gigih aku lakukan sepanjang 5hari bekerja

LIMA hari tanpa nasi...
LIMA hari buah-buahan teman setia
LIMA hari air masak minum smpi 2000ML...

dan LIMA hari tu akan aku korbankan semua dalam masa hanya
DUA HARI...

DUA hari akan menikmati NASI yg laat tp berdosa
DUA hari minum ait best2
DUA hari makan kudap-kudapan

haih....rutin hidup...perjalanan hidup....tak makan nanti tak best sebab tu je masa aku nak makan manja-manja ngn en hubby n anak-anak aku...
DUA hari tu la akan aku gunakan sebaik mungkin untuk masak makanan kegemaran aku...
DUA hari tu lah hari kekenyangan dan kemenangan aku...

hahahahahahaha

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SEMUA....

No comments :

:: Track je ::