Wednesday, May 9, 2012

:: Rindunya ::

rindunye nk menulis...byk nk cite tp xtau nk mula dr mane....mls pun ade gak...skrg ni aku dh try buat bisnes baru...cuba untuk membuat sesuatu yg baru...nmpk mcm ok....tgk le mcm mane...klu rezeki Allah ade...n mmg utk aku...insyaAllah...ade le...

aku terlalu suke buat bis...dulu aku sgt malu2 utk memulakan semua benda ni...tp bila dh mula aku mcm ketagih...dlm kepala aku asyik pk mcm mane nk majukan lagi apa yg aku ade skrg....tp dsbbkan 1 benda je sume tu mcm terlambat...aku skrg dh terkene penyakit yg ssh nk diubati...hanya aku je yg mampu ubah penyakit tu...penyakit MALAS....addoooiii...

so utk memajukan diri aku kene pulihkan dulu diri aku....xblh nk mls2....xblh nk ngade2....keje ttp keje...bis ttp kene on.....bukan ke 9 dr 10 sumber rezeki bermula dengan perniagaan....so jom kite ber bis....joooooooooooommmmmmmmm

http://www.facebook.com/SufiyasFasionlista
http://www.facebook.com/pages/Sufiyas-Yummies-Cake/165013666931470

jom cuci2 mata kat sini...insyaAllah akan diupdate lg nti....

No comments :

:: Track je ::