Wednesday, February 22, 2012

:: Ingin Mencuba ::

aku nk try mengubah imej aku yg lama...rase  mcm nk try sesuatu yg baru n fresh.....dr semua sudut aku nk ubah....firstly mmg le kene ubah dalaman kan....semenjak mr hubby berubah sama ni...aku pun turut terkesan....die seorang yg sgt praktikal n bile die dpt fakta n teori die mula nk praktikkan smpi kadang2 aku sendiri naik pening nk penuhi permintaan die....

salah satu permintaan die....die nak aku tukar imej aku...die nak aku menjadi seorang muslimah sejati luar dan dalam...cewaaaaaaahhh...so skrg baju kene labuh2...tudung kene labuh2....xle kate nk pki baju tangkat muat...aku lak blm ready takut nti jd mcm makcik2 lak kan.....nk gak stylo wlu pakai tudung...xkan le nk selekeh...dh le badan makin mendadak naik...so kene jage2....

so aku try recee beberapa blog n page2 fb yang menarik utk aku jdkan sumber untuk menukar imej.....fesyen yg sopan tp sweet n menarik...bukan nk melawa mane sgt pun...simple, trendy n sweet...itu pun dh cukup rasenye.....aku mmg tingin nk pki flowy skirt yg mmg nmpk sgt sweet n menarik....so aku try beli dress n cardigan.....cuba mencari yg xmembunuh diri....baju yg boleh memalukan aku sendiri....

jom tgk pilihan2 aku utk menukar imej dr skrg ke baru...bukan kate baju lama kene buang....masih boleh dipakai...tp kene pandai mix n match.....








agak menarik fesyen2 kat ats kan...sopan tp menarik......try to tukar kepada yg baru...tp ttp xlupa yang lama...eewwaaahhh.....so wish me luck....aku juga ingin berjaya.....yeeaahhhhaaaa

No comments :

:: Track je ::