Thursday, February 23, 2012

:: Aku Menangis Lagi.....Al Fatihah utk adik Faris ::

aku tau cite ni beberapa hari yg lepas....yang mane sume member2 fb aku mula post kat wall diaorg psl arwah adik Faris.....air mata aku mengalir lagi...naluri aku sbg ibu sgt2 tersentuh baca setiap entry pasal arwah......moga ibu, ayah dan keluarga faris tabah menghadapi dugaan Allah......

sesungguhnye Allah lebih menyayangi adik Faris....dan syurga adalah tmpt nye yg abadi....aku sgt2 tersentuh bile2 baca2 cite ni...bile aku baca psl entry2 mcm ni.....kepala aku automatik terus teringat dua puteri hati aku.....moga anak2 aku dilindungi Allah selalu....masa adelia nye DNA sample hntr ke HKL pun aku mcm nk pengsan dgr mcm2 kemungkinan yg ade......aku jadi sgt2 takut...

Setelah bertarung selama 23hari....mereka terpaksa redha....dan mungkin ini yg terbaik utk arwah....bile tgk sume gmbr2 arwah...nmpk die menderita tp semangat ttp kuat....moga roh arwah dicucuri ramhat Allah...tabah dan sabar bagi seluruh ahli keluarga arwah.....amin....

aku dpt sume info dr blog ni..... http://www.mazidulakmal.com/2012/02/airmata-faris-mengalir-sebaik-menutup.html...

al-fatihah untuk arwah adik Faris.....amin

No comments :

:: Track je ::