Monday, January 30, 2012

:: Blog sudah ade habuk tebal ::

lamanya xupdate pape story dlm blog ni.....sbnrnya byk yg aku nk citekan kat dlm ni...tp xtau mcm mane nk mula....dsbbkan terlalu byk aku jd konfius nk mulakan dengan yg mane dulu....

beberapa bulan kebelakangan ni...aku dilanda dugaan yg agak hebat...yg mane dugaan tu sendiri telah membuka mata aku.....membuka hati aku dan membuka minda aku......aku bersyukur kerana Allah telah bagi aku petunjuk yg terbaik utk aku perbaiki kesilapan diri....

bermula dengan kejadian tragik menimpa org lain....aku makin sedar n nmpk akan kebenaran....aku bukan nk membuka aib sendiri atau aib sesapa...tp klu itu sudah kehendak Allah mane mungkin aku nk sorokkan lagi kan....so mungkin semua ni ade hikmah disebaliknye....sume ade kebaikan wlupun pada permulaanya kite nmpk semua tu sbg suatu yg memburukkan keadaan, memalukan dan memeritkan....

neway aku selesa dengan hidup aku skrg....aku gembira dgn cara hidup aku skrg yg byk masa aku luangkan bersama suami dan anak2 aku...

n yesss.....aku baru dpt berita last week.....abg aku no.2 dh dpt bby boy yg sgt2 die idamkan selama ni......aku pun tingin nk bby boy....sape xnk kan......klu le lepas ni aku dpt bby boy....mmg alangkah indahnye dunia ni......mcm aku ckp td...mungkin apa yg aku ade skrg ni adlh yg terbaik utk aku....so aku ttp bersyukur dan akan terrrrrrrrrrrruuuuuuuuuusssssss berusaha.....insyaAllah...tlg doakan aku sekali ye....amin....

No comments :

:: Track je ::