Thursday, December 29, 2011

:: Carik le identiti sendiri ::

aku nk cite psl kisah seorang manusia yg xtau nak mencarik identiti diri die sendiri....dok sibuk nk gali  semua yg org lain punya idea....baik deri segi pemakaian...dari gaya hidup....dari segala sudut...klu boleh die nk ikut sekali....aku tau rezeki ade dimana2...di bumi Allah ni merata Allah turunkan rezeki untuk setiap hambanya....but please....carik le identiti sendiri....tlg le carik apa yg betul2 kite inginkan.....

aku pun sblm ni xde pernah bermimpi nak terjerumus dalam bidang ni...but Alhamdullillah...Allah bagi aku jalan dan petunjuk untuk aku memberi yg terbaik untuk diri aku dan keluarga aku....dulu...aku ingat lagi...masa aku terkial2...xde sape dtg tlg aku....n bile skrg aku semakin ok...kedudukan aku semakin  teguh.....pasti ade yg cuba untuk menggoyahkannya......aku xmarah...aku cuma kecewa sbb penah ingat pada janji2 sblm ni....

biarkan la...buat la selagi die terdaya....selagi ade terniat dalam hati perasaan IRI HATI dan DENGKI...teruskan la....aku xde halangan untuk sesiapa meneruskan ape yg sedang berjalan....so semoga maju jaya kepada yg berkenaan....adiooossss

No comments :

:: Track je ::