Tuesday, November 22, 2011

:: Malaysia Juara...Alhamdullillah ::

pertamanye syukur ke hadrat ilahi sbb Malaysia menang smlm....walaupun aku xberapa mengikuti setiap minit permainan smlm...namun aku ttp bangga menjadi rakyat malaysia.....tgk malaysia menjulang pingat emas mengalahkan indonesia yg main mmg sgt jahat dan kotor smlm dan mlm kelayakan semi final ritu....

go...go malaysia.....yang penting tingkatkan lagi mutu bola sepak negara....dulu masa sekolah mmg aku xpenah miss tgk bola...mmg peminat setia...minat hbs....sume pemain aku kenal...sape kuat...sape menipu sume tau....skrg dh beranak dua...teman mr hubby je la tgk bola....wlu mata dah mcm nk pinjam tongkat nk mtk tlg tahankan dr terkatup rapat...huhuhu...berbeza sungguh auranye dulu dan skrg...

pape pun...majulah sukan utk negara....bagi aku apek mmg hero negara sbb die byk menyelamatkan gawang gol negara......harimau muda mmg bessssssssssttttttttt....terbaeeeeeeeeeeekkkk....

No comments :

:: Track je ::