Wednesday, October 12, 2011

:: Jahatnye manusia skrg ::

minggu ni je mcm2 aku baca dlm newspaper psl kes bapak2 yg xtau mane dieorg letak otak tu....kejam...jahanam.......xfaham le aku....

hujung minggu ritu kecoh kes bapak yg liwat bby die yg berusia 23 hari.....hanya disebabkan isteri die yg dlm pantang tu xblh nk layan nafsu serakah die....kenapa la xgunakan otak...isteri tu masih sakit.....xde tenaga...sume sakit....n mmg xleh nk layan nafsu suami die.....kenapa jadikan anak die sendiri sebagai mangsa....xde perasaan ke....dh le die liwat...die ttp lak mulut bby tu jgn bg wife die dgr bby tu nangis....mmg jahanam bapak die tu....bg aku die mmg ptt disula.....biar die rase sakit bby tu mcm mane......dh le xreti nk hargai pengorbanan isteri.....pastu die seksa lak bby die mcm tu.....mmg dasar binatang....

ni pulak kes terbaru....bapak tiri mendera anak tiri die yg berusia 6 thn smpi meninggal dunia.....ni pun sgt2 menyedihkan.....dgn alasan anak tu selalu buang air besar dlm seluar....alahai besar sgt dosa budak tu smpi kene dera sebegitu kejam....smpi meninggal budak tu......sgt kejam kot lelaki tu....nape die hangin sgt ngn budak tu....kenapa smpi sanggup dera kanak-kanak yg xberdosa tu......logik le...terima akal le ckit...budak2 mesti byk buat silap...n kite kene la guide die...bukan mendera smpi membunuh gitu....

kisah dua2 lelaki kat ats tu mmg xleh diterima akal......sgt jahat n kejam lelaki2 tu.....dh xde perasaan berperikemanusiaan ke dlm hati diaorg tu kn?...dh xde perasaan kasih ke?....n arwah pun mesti menderita smpi xleh nk luahkan pd sesiapa....owh...aku xsanggup nk bayangkan...aku just dgr2 mcm tu je cite psl arwah...xsampai hati nk baca.....aku mesti akan terbayangkan penderitaan die.....mesti aku akan teringat anak2 aku....teringat yg aku sgt berdosa kdg2 hilang kawalan time marah diaorg.....owh...semoga aku x tergolong dlm golongan yg kejam....org lain ssh nk dpt anak...usaha mcm2....yg ade depan mata nk seksa2 lak budak2 tu......keji sungguh manusia mcm tu.....

1 comment :

Makbed said...

mendera kanak-kanak ni memang satu jenayah yg tak dpt nak diampunkan. tetapi, Allah tu Maha Pengampun. Semoga, mereka ini bertaubatlah.

:: Track je ::