Monday, October 31, 2011

:: Adelia yg makin NOTY ::

adelia sufiya...si kecik yg org luar nmpk sgt pendiam...budiman...bersopan..pemalu n penyegan orgnye...padahal kat umah...die le juara...die le segalanya...die yg buli kakak...die yg jd heroin hari2....lately ni aku perasan die makin noty...makin byk akai...n makin cepat buat aku naik angin.....tp dh nama anak kn...mane nk marah lelama...

smlm je mcm2 kes die buat....sepah kain....ketuk kepala kakak ngn mangkuk....buat2 bz depan notebook....hbs ape ntah die tekan2.....call org yg ntah sape2.....tdokan botol barbie die....n paling kemuncak buat pesta n drama kat kedai makan...tersembam dr kerusi.....alahai adelia....badan kecik mcm xckp makan.....mulut diam tp menyelinap je buat projek....

skrg pun die dh pandai nk jeles2....yg plg melegakan mama skrg...klu kuar bilik air...org lain xleh nk lap badan die....papa je boleh...so kurang ckit le kan keje mama.....kire godek kakak je lepas ni....kakak lak bile mendapat layanan yg agak berbeza dan manja mula la die over acting....gomol2 aku mcm xjumpa berthn....pastu adik xpuas ati...bantai kakak die...cubit2....gigit smpi biru...selalu org dgr adik takut kakak...adik kene buli kan...utk kes anak aku mmg berbeza...adik yg buli kakak...kejar kakak ngn hanger....ketuk kakak ngn sikat...cubit, cakar n gigit kakak....sian kakak skrg hd mangsa....rebut2 phone nk ckp ngn nenek pun leh jd bahan pergaduhan....tp aku dh ajar anak2 aku....klu gaduh mesti mintak maaf n poloks blk...supaya dieorg tau belajar berdamai n xberdendam...

bab melalak xtentu pasal pun die gak heroin nye...kakak keje die merenggek...mmg jarang die melalak....die akan merenggek....hurm mane 1 yg korang prefer...melalak ke merenggek?...klu aku dua2 xmo...tp nk buat mcm mane kan dh anak...so pekakkan tinga je la kan.....

aku try jugak nk snap gambar2 die....nk suh die posing2...sengih2 n manja2 mcm kakak die...alahai sshnye aku nk suh die posing...nk suh die gediks ckit depan camera...nk kate camera shy tu ntah le....mungkin die xsuka publicity....die kan jenis underdog...sunyi tp berisi...mcm mane tu?sgt bahaya...at latest....aku mmg sedih n sgt hangin bile cincin kawen aku ilang....jenuh mencari....hbs aku punggah sume....hbs aku korek sume lokasi2 sorok menan diaorg...still xde...aku dh soal siasat di kakak...tetap xde....die kate die xamik...n aku percaya kata2 die...n suspect terakhir adalah NUR ADELIA SUFIYA...nk tanya die bukan die faham...hbs tong2 sampah sume aku korek blk.....setiap kali die membuang aku korek pampers die kot2 ade terselit dlm tu...mane tau die telan cincin kawen aku kan...papa as usual...bising marah ckp aku ni careless pe sume...huhuhu...sorry papa...mmg xtau mane letaknye benda tu...mama dh usaha carik mcm nk rak....dh jenuh korek segala....tetap xjumpa....



tu nk projek handbeg lak tu...


malu2 nk amik gambar

nk larikan diri....maluuuuu
 org kate jaga anak perempuan xsesusah jaga anak lelaki...hurm aku rase zaman skrg xde kot istilah mcm tu...anak aku klu letak sblh budak laki same je naik nye...same je perangainye...at least klu lelaki mulut tu kurang bergerak ckit kan....compare to pompuan...ngn aksi gediks2 lg....tiba aksi nk jd otoman die buat gak...mulut lak non stop pot pet pot pet....pening gak nak melayannye....tu le anak...bile ade depan mata aku cepat je nk naik angin...bile xde depan mata...rindu rinduan la plak....mula ingt apa yg dieorg buat sblm ni jd benda yg kelakar.....huhuhuhuhuhu

No comments :

:: Track je ::