Tuesday, August 2, 2011

:: Kitaorg Princess le ::

sape kitaorg tu?....aku ke?....harus le tidak...dah sawan ape aku berangan nak jd princess...aku hanya layak jd ibu tiri je......ganas n garang mcm singa...mengaum sane sini....klu xkene gaya.....then sape princess tu?.....harus le diva saya.....Nur Alisya Sufiya...sblm ni mmg sedia maklum die amat fanatik ngn Barbie...tp skrg dh beralih arah lak...xjauh na menyimpangnye.....skrg ni fanatik Princess....huhuhuhu....n dah ade geng baru...siap namakan geng tu as a Geng Princess....hellloooo anakku syg....awak tu baru je umo 3thn....dh berangan gojesss sepanjang masa.....alahai anakku....

skrg ni as usual...sume kene berkaitan dengan princess......nk umpan suh die buat itu ini sebut je...."princess pun buat benda ni"...cepat2 die buat.....bab yg ni aku plg xblh blah......ikat rambut mesti ikut princess...aku sikit hangin sbb die nk ikat rambut kebawah...bg aku agak selekeh....tp die nk gak....siap ckp..."nti mama gaji belikan kakak sepit flower ye"...huhuhuh...sabar je la.....aku anggukkan aje....n mmg dh lame ade sepit flower tu pun dlm simpanan aku....klu tunjuk kat die kang...mesti die sorok dlm beg sekolah untuk dijadikan bahan bukti yg die ade barang same cam princess....

baju....kasut....cara makan...cara jalan....cara nari...harus ikut princess.....beg sekolah princess....smpikan minum pun nk minum air color pink...color princess katenye.....haddooiii kakak....n smlm die dpt soklan cepumas.....ade org tanya..."kakak xnak potong rambut ke?"...die terdiam jap....."xmo le....kitaorg ni geng princess.....nk ikat2 rambut...sambil gentel hujung rambut die"....amik kene sekali.....n bg aku....blm ade lg tertunas dlm hati ni n berhajat utk potong rambut ikal anak dara aku sorang ni.....not ready yet.....biarla org kate ssh nk jaga.....mcm org tua ke ape.....aku tau itu yg terbaik utk anak aku....yg jaga rambut tu nti aku...aku yg kene shampoo kan...aku yg kene kejar die n melayan die ikat rambut die....so xde isu kan?.....mmg aku berangan dr aku anak dara dulu...aku nak anak pompuan aku ade rambut panjang.....leh main ikat2.....leh gojesssssssss kan diri die.....bukan xpenah cuba rambut pendek....xberapa kene sbb rambut die ikal...so akan jadi sedikit mcm pokok bunga...xberapa menarik le....xmo.....so biar la apa yg org nk komplen....no issue k....aku yg menjaga...n die sendiri dh jd designer utk rambut die sendiri....bg aku ckit pun xnyusahkan bile die ade rambut panjang....mmg nk trim rambut die...skrg dh smpi pinggang...mayb aku hanya akan trim ckit.....mungkin takat bra line....but bukan shoulder lenght....no...no....no....nti xleh msk Geng Princess camne?....

 ni time rambut die pendek....



ni le rambut sekarang...panjang kn mcm princesss......saya kan ketua geng princess

No comments :

:: Track je ::