Tuesday, July 12, 2011

:: Ntah ape2 la ::

aku nk luahkan ni...aku ni stand alone...aku ni xde pun nak harap pada sesiapa....aku xde nk kerah tenaga org lain utk kepentingan aku...aku cuba sendiri...aku usaha sendiri.....aku carik customer sendiri...aku tebalkan muka sendiri...aku guna modal sendiri...aku buat semua sendiri.....so nak pertikaikan ape lagi....aku buat kek pun sbb terjebak.....xde niat nak merampas rezeki manusia lain.....rezeki Allah yang tentukan la.....

aku xpg class....aku xde lak menatap buku 24/7....aku sume praktikkan sendiri...pro n cons....aku terima semua kritikan...tlg bg semangat bukan mengecilkan aku.....sungguh berbeza antara org yg pergi class dengan org yg main buat suka2....so far alhamdullillah...walau bukan hari2...walau bukan setiap minggu...tp rezeki ttp ade....aku akan teruskan usaha n insyaAllah aku xnak lakukan ni sekerat jalan.....

aku mmg suka berdikari...insyaAllah aku akan berikan yg terbaik...untuk aku....mr hubby n anak2 aku....kalau benar ni rezeki yg Allah nk berikan pada aku....aku terima....tanpa usaha mane nak datang duitnya kn.....mane nk dapat hasilnye kan?....so teruskan segalanya...buat sesuatu yg lebih rare n lain......

No comments :

:: Track je ::