Monday, June 20, 2011

:: DIVA at SKUL ::

ptg ni aku baru je add skul anak aku....Alam Ria Kids.....sangat teruja tgk gambar2 yg ade.....tgk aktiviti anak2 aku.....hehehehehe......n skrg ni aku sgt rindu pada mereka....walaupun jarak xde le jauh mane....tp diaorg bukan depan mata aku......aku lagi bertambah xsedap ati bila adik xsihat untuk beberapa hari ni....muntah je kejenye...naik lembik badan....haihhh...

back to topic.....td teacher die suh add FB Alam Ria Kids.....a.k.a IlhamPutra.....so blk opis terus aku add....hehehehe....dpt le tgk gambar anak2 aku ckit...ade dlm koleksi album....sgt teruja sbb most of kawan2 anak aku kenal.....sbb aku selalu cuba nk selami kehidupan seharian anak2 aku......menjadi separuh dr hidup diaorg......berkongsi semuanya...cerita....suka duka.....semuanya yg terjadi dibelakang aku.....bile aku xde depan mata diaorg....

adik as usual...will be the most petite gurl ever....mmg sgt kecil dikalangan kawan2 die....rakan2 sebaya die...mmg senang je nk kenal anak2 aku.....mane budak yg plg kecik...tu le anak aku....huhuhu.....kalau tgk pun....adelia berjalan mesti org akan ingt cepaaaaatttttnye budak ni jln....mcm budak 6 bulan berjalan k....ketot jeeeee....


kakak pun same.....keding je...kurus mcm xmakan...padahal...alhamdullillah....dua2 punya selera makan yg besar....susu pun blh tahan...cuma 1 je la.....makan pastu xlama lepas tu....mula la proses pembuangan....huhuhu...mane nk simpan buat lemak...rase mcm aku nk bg je lemak tepu dlm badan aku untuk anak2 aku....org lain tgk diaorg mcm kecik je kan....mcm xckp makan...padahal complete sume....bertambah2 dan sgt berselera....tu la slh 1 sbb aku mls nk bwk diaorg g checkup selalu....mesti kene bebel ngn nurse.....MALAAAAAAAAAASSSSSSSS

No comments :

:: Track je ::