Wednesday, May 4, 2011

:: Musim ke????::m

musim ke ape ntah ni....aku tgk ramai member2 aku dah dpt rezeki utk saham akhirat diaorg....huhuhuhu...tahniah aku ucapkan...aku tumpang gembira diatas kejayaan korang....bile tgk diaorg mengandung terdetik lak rindu kat hati aku utk merasa geli2 dlm perut....but utk aku...blm masanya...aku nk luangkan masa lebih ngn 2 org diva aku....tgu le adelia dh besar ckit...dh pandai mintak adik.....aku bg le nti....hehehehehe....seriusly aku sgt2 teringin bby boy.....nk merasa adventure menjaga bby boy...walau pada hakikatnya org klu tgk anak2 aku ramai kate mcm bby boy je....hurmmmm.....bby boy low maintenance.....klu bby gurl sume nk beli......head to toe bak kate org....sume kene well groom n maintain.....sape nk bg anak selekehkn.....

pape pun aku berserah pada takdir dan rezeki.....mmg aku teringin but not now...bukan aku serik sakit bersalin...tp aku nk bgkn masa secukupnya utk anak2 aku n famly.....aku ni dh le jenis baran......manjang je jd singa betina...kang xpasal2 aku cepat tua...muka kedut seribu sbb selalu naik angin....selalu membebel....plus ngn cost nk jaga budak skrg bukan ckit....pampers...susu....nasib adelia still on susu ibu.....klu x.....kopak gak aku....barang sekarang makin lama makin naik...nak xnak kene gak beli...barang keperluankn....haih...dunia2....

TAHNIAH le kepada member2 aku...dak2 HA.....biras aku....sesapa pun le yg mendapat rezeki yg xterhingga thn ni....plus aku jugak berdoa supaya Allah murahkan rezeki untuk kakak aku supaya dikurniakan cahaya mata....terlalu teringin die....blm ade kesempatan n rezeki lagi.....biar die pulak merasa nikmat menjadi seorang insan yg bergelar ibu........kepada yg tgh berusaha teruskan usaha...pasti ade rezeki menarik menanti anda.......good luck...n tahniah in advance from me....hehehehehehe

No comments :

:: Track je ::