Wednesday, May 11, 2011

:: menternak lemak ::

makin hari aku semakin rase badan semakin berat....semakin lama semakin membukit lemak dlm badan ni.....kdg2 terperasan gak bile time lepas 'membuang'.....eeeeehhhhh aku dh kurus le...perut dh kempis....tp bile makan xhengat dunia....bukit kian meninggi....arrgghhh...tensionnye...aku idamkan badan aku time pantang dulu.....owh...berilah aku kesabaran untuk menguruskan badan aku....plg tidak pun perut aku ni leh le kempis n cantik terbentuk....kekadang malu gak ngn mr hubby bile die ade menegur....plg xblh blah bile die ckp badan aku dh mcm ana rafali...apekah?....gedempol la mcm tu aku....owh tidak....aku xmau menjadi seperti ana rafali...aku nk jd mcm nora danish....mantoooppp je body die walau dh beranak 1....adekah aku perlu memakai produk yg die pakai?....hurm dh cuba....tp mcm tu jugak mcm mane tu?..ce cite...ce cite....

tolong le kecikkan ckit badan aku ni part2 mane yg ptt....bukan akte mr hubby...aku sendiri malu nk tgk diri aku.....rase mcm nk pengsan tgk byk sgt kondo2 yg ade....sedang dalam pembinaan pun banyak....so skrg aku nk halang pembinaan tu...aku mau kecik ckit dr sekarang....mau kembalikan kecergasan badan....mau kembali segar....mau muat baju yg ada....mau segalanya......aarrgghhh....pasti berjaya...n kali ni mmg aku nekad....aku xmau jd ana rafali...aku mau jadi nora danish....doakan aku......yakin bolehhhhhh

No comments :

:: Track je ::