Monday, March 7, 2011

:: Mak & Abah ::

hujung minggu aku hbskan dengan mak n abh.....sedar xsedar dh tua mak ngn abah aku....n seperti biasa kesihatan diaorg pun terganggu...dr muda kerja keras untuk besarkan kitaorg adik beradik.....

mak dengan penyakit barunye...semput....n mak n abah mcm biasa...org tuakan...ade sifat degil yg sgt2 tinggi.....apa yg xblh mkn tu yg die nk mkn...n yg susahnye diri diaorg gak....abah lak...lemah2 badan...smlm aku blk je...mak ckp abh pengsan sbb kurang gula.....ni bab terlalu berpantang ngn gula lak...lngsg xde gula....

haih klu le aku dekat...mmg aku jenguk diaorg selalu.....rindu kat hati ni usah la nk ckp...mmg rindu sgt....mungkin org lain xfaham sbb mereka senang dapat n xpernah berada ditempat seperti aku....moga aku tabah....kuat selalu....org lain?...biarkan mereka.....

mak ngn abh pun aku tau...rindu gile ngn aku n cucu2 die....jarang dpt jumpa...aku faham perasaan diaorg....org yg dulunya kuat membanting tulang mencarik rezeki utk aku....utk besarkan aku adik beradik.....bg pelajaran yg spttnye...n skrg diaorg dh tua.....sakit sane sini....n paling sedih bile aku xdpt selalu ngn diaorg...tu sbbnye aku akan usahakan call dieoarg setiap hari.....utk lepaskan rindu...wlu ckp sepatah dua...tp aku tetap rase dekat ngn mak n abah........

No comments :

:: Track je ::