Tuesday, January 18, 2011

:: CONTEST PICTURE HITAM PUTIH PALING COOL ::

tetiba aku ditag oleh blogger yg mana aku menjadi follower blog nye MAKBED....bunyik mcm menarik je contest ni...plus hadiah pun blh tahan....even tho aku xpenah menang pape contest sblm ni.....so ini adalah contest pertama aku untuk 2011.....dan aku pertaruhkan gambar puteri2 hati aku untuk menjadi bahan taruhan untuk contest ni.....

1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni (DONE)
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni (DONE)

contest organized by si gadis bermata coklat.


3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*(DONE)

kalau aku menang contest ni aku nk guna RM100 tu untuk TOPUP EXPENSES aku untuk celebrate triplet birthday celebration (PaPa 31st bday, Alisya 3rd Bday & Adelia 1st Bday)..aku plan nk baked cake yg special untuk org2 yg aku syg ni....

4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !

Tagging time :
-

Ad (mummy ebby n ameen)
ikien (mummy yayad)

ieda (ibu arrisa)

ayu (ibu OR & OZ)
ain (ibu ahnaf & ajwad)


5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011.....

so gambar bawah ni adalah pertaruha
n aku...wish me luck k....



3 comments :

iqien said...

Wah!! mcm best jer contest nie..nk join ler..hehehehe

apisv2 said...

gudluck;D

siti fatimah said...

tq join contest :) good luck !

:: Track je ::