Tuesday, January 4, 2011

:: Aktiviti mangambil hati ::

akibat dimarah dan didenda mlm tu....aku n hubby sgt2 menyesal sbb marahkan kakak....haih...tp sbnrnya bukan aku yg marah beria...hubby aku....nmpk mcm die mrh sgt time tu...aku lak rase cam nak nangis.....anak kene marah wei...mane leh tahan......klu aku marah xpe le...aku beringat lg...mcm mane aku ngandungkn n lahirkan die.....back to story ok.....

masa tu nmpk sgt alisya takut....salah die gak sbnrnya....die mcm biasa...jejak je kaki kat umah die akan 'kemas' kn box menan die.....dua2 sekali lak tu...penat wei....skrg ni lak ade 'assistant' yg akn tlg menyepah same.....xpadan ngn ketot....so bile hubby aku suh kemaskan menan tu....die memain..kebetulan time tu tgn die kene mentol panas....so poyo le kene amik plaster bagai....mcm dh injured gile....siap berlakon2 xleh nk angkat tangan bile suh kemas menan...tp melalak pegang 'mic' leh lak....aku rase hubby aku mmg dh jenuh sabar time tu.....die ckp alisya memperbodoh2kn mama n papa....budak2 skrg kn...baru kecik tu pandai nk trick2 parents die....



so esknye kitaorg decide nk amik blk hati die...sbb mlm tu masa tdo die ngigau....hubby aku pujuk die xnak ngn hubby aku....amik hati betul die...so hubby aku bile anak manja die dh merajuk menggelupur le die.....terus esk plan nk bwk g tgk movie.....pg je alamanda movie dh start...xjd...so terus g main bowling.....n main game sekali...

drama queen.....ntah ape motif die

sgt2 happy pada hari tu...tp yg xberapa best adik tinggal lak kat skul...xleh nk bwk sbb takut dlm wayang sejuk plus bunyi2 yg kuat takut efek pape kat die....dan pada hari tu.....alisya sgt2 gembira....smpi bile jumpa semua org...die akan bercite die pg main bowling kat alamanda...n mama lak..serius ni 1st time jejak kaki kat bowling arena...sgt2 best rupanya main bowling ni.....3X strike tu.....ok kot utk beginner mcm aku......huhuhuhu

2 comments :

Ieda said...

dasyat tu....baru 1st time dah 3x strike..pasni turun ipoh parade kita main same yer

eyna said...

hehehehe....hangin je hubby eyna time tu.....leh je klu ade mase....

:: Track je ::