Monday, December 20, 2010

:: 9 months ::

sembilan bulan lepas....aku selamat melahirkan bby gurl yg comel....normal delivery...alhamdullillah.....9 bulan dulu gak aku sgt2 bahagia bile little sunshine aku ni lahir kedua...seperti mana aku bahagia dan gembira bile diva kecik aku kuar....kali ni perasaan tetap sama...tetap berbunga...tetap syg dan cinta.....xdpt nk gambarkan byk mana aku sygkan anak2 aku....

happy birthday adelia syg.....sesungguhnya 9 bulan menjadi mama kepada adelia buat mama sgt2 bersyukur dan gembira.....mama syg kakak ngn adik...sama rata...xde perbezaan.....dunia akhirat.....membesar dengan elok ye syg...jd anak yg baik...anak yg solehah...anak yg berjaya dunia dan akhirat...

milestone adelia :

dh duduk walau belum merangkak....(ngensot n terus duduk...langkah bendul)
dah memanjat...
dah suka sgt2 mengutip....jd "vacum" kat umah tu
pandai terkebil2 n buat muka chicky die bile kene marah..
memberontak bile asyik terperap kat umah...
sgt suka pd book
peminat fanatik barniey...
dah jg geng kakak...

pape pun.....i love u darling......love u sssssooooooooooo much.....

No comments :

:: Track je ::