Monday, November 29, 2010

:: Dah Bagi Betis Nak Peha ::

mcm lucah lak pepatah kat ats ni kan?
apekah maksud pepatah ni?...
ni maksudnye dh bagi sikit2.....
diaorg nk lebih2 lak....
apa lak kaitan pepatah ni ngn aku?...
hehehehe...xde le pape...
cuma aku kadang2 xfaham ngn manusia yg xpernah bersyukur dengan pergorbanan org lain...
diaorg lbh suka bersifat pentingkan diri...
suka menyakitkan hati org lain ats alasan yg ntah ape2...
dan menjadi mangsa adalah aku...
yg nmpk jahat adalah aku...
sbb aku pertahankan ape yg sepatutnye aku pertahankan....

aku telah korbankan ape yg ptt...
aku dh ikut ape yg dituntut...
aku cuma mintak utk org2 sekeliling aku...
faham aku.....
tlg jgn sakiti hati aku...
sbb klu korang buat baik ngn aku sekali....beribu kali aku akan baik....
penat aku melayan org mcm ni....

in the end...
aku kene pekakkan telinga....
aku kene redha....
aku kene cekal....
moga Allah kuatkan semangat aku....
cekalkan hati aku....
utk kuatkan hati aku...
tetap pada keputusan yg 1 ni......

No comments :

:: Track je ::