Thursday, October 7, 2010

:: Salam Sume ::

pecah rekod betul....dekat sebulan aku xupdate pape dlm blog kesayangan aku ni....byk cite yg dikongsikan bersama...tp tu le....masa x mengizinkan walaupun sbnrnya aku xde le berapa bz....firstly cite psl raya hari tu...dh nak basi cite ni....tp aku rasa raya thn ni sgt menarik bile mana aku dpt jejak kaki blk ipoh pada raya pertama walaupun aku sampai malam....best sgt2 sbb dpt jumpa mak ngn abah......walaupun xsemeriah mana tp aku tetap seronok sbb aku dikelilingi oleh orang2 yang sgt aku sayang.....

raya thn ni meriah dengan kehadiran little sunshine aku plus kakak yg semakin mendiva skrg ni....dah pandai pilih baju n kasut sendiri....n yg pasti dh pandai collect duit raya....raya thn ni gak mungkin agak suram bg mak aku bile ade yg masih ingin berdendam dgn aku....aku faham perasaan mak....bg die sume sama...n bagi aku xde apa yg melekat....xde dendam....xde benci....tp klu pihak yg lain menyimpan perasaan tu....aku xpasti....sbb setahu aku....berdosa besar klu kite memutuskan ikatan silaturahim sesama manusia....itu sesama manusia...inikan pula hubungan persaudaraan....dan itu yg memeningkan kepala mak aku....dan aku sendiri xpenah lak ingat benda2 ni akan berlarutan smpi meninggalkan kesan yg dalam pada hubungan yg terikat sejak azali lg....

aku teringin tgk mak gembira.....gembira mcm dulu.....mungkin aku silap bile aku cuba nak pertahankan maruah org yg aku sayang.....mungkin....haih...klu dpt aku putar blk masa...mmg aku xnak amik tau apa2...tp wajar ke?....bak kata org tu....LU PIKIR LA SENDIRI....

pada aku....sebesar kuman aku xpenah berdendam dengan sesapa...pada sidia....terpulang.....aku tetap akan berdoa.....untuk kebaikan mak dan abah.....semua demi mak dan abah....dan 1 perhubungan yg suci....pada yg lain...yg cuba menyimbah minyak kedalam api...teruskan kerja jahat anda....sesungguhnya Allah itu maha adil dan mengetahui.....

No comments :

:: Track je ::