Tuesday, September 7, 2010

~ Sel@m@t H@ri R@y@ ~

SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA...
rakan-rakan aku.....
follower2 aku....
silent2 reader aku....
aku ingin menyusun sepuluh jari aku...
memohon maaf jika selama korang kenal aku...
aku ade mengguris perasaan dan hati kalian....
halalkan segala apa yg aku teramik...
termakan.....
ampun ye klu ade terkasar bahasa....
ayat2 penulisanku yg mengguris hati....
perselisihan faham...
sume aku insafi....

tahun ni membawa makna baru dalam hidup aku....
sbb aku beraya dengan 2 org puteri yg comel2 dan manja....
beraya bersama suami yg terchenta....
tahun ni estimation lbh kepada puteri hati....
dan yg plg seronok ade le pakaian yg ala2 sama aku sediakan...
nak carik sedondon xdpt sbb design baju bby ngn toddler berbeza....
xpe le....kire ala2 pn dh ckp bagus....

baju....kasut....hair clip sume ade....
happy lak aku nk sambut dengan diaorg...
plus dengan kakak yg makin byk celoteh....
adik yg makin bijak....
aku ngn hubby aku...
preparation xoxo je....
diumumkan umah aku mmg xde sebijik kueh pn...
sbb tengah mengemas....
huhuhuhuhu

n raya thn ni insyaAllah blk sban dulu...
lepas solat jumaat....
aku dah pulang ke IPOH....
yeaaayy....dh pesan mak suh buat laksa kegemaran ku...
smpi skrg masih terliur n terasa2 lg kenikmatan laksa mak aku....
hurrmmm...sedaaaaaaaaaaapppppppppnyyyyyyyyaaaaaaaaa....
rendang.....nasi impit....kuah kacang....
owh makanan....aku sentiasa rindukan makanan....

sukanye nak raya....
ya Allah....
berkatilah aidilfitri kami kali ini....
rahmatilah hidup kami sempena lembaran baru nanti....
moga kami sekeluarga trus dilindungi....
dan selamatkan perjalanan kami sekeluarga nanti....

aku sgt gembira.....owh ibuuuuuuuu....tunggu adik....
i want laksaaaaaaaa....sedddddddaaaaaaaapppppppp...

to my brother n sista...
whateva it is...
wlu berkocak dunia ni....
darah kite tetap sama.....
kite masih berbin dan berbintikan nama yg sama....
wlu jauh dimata...
wlu sebanyak mana terguris perasaan...
aku tetap xkan lupakan korang....
u r my precious thing.....
ampunkan aku ye....

selamat hari raya untuk semua dari kami sekeluarga.....


1 comment :

SHIMA said...

selamat hari raya kak eyna & family...mohon maaf yer andai terkasar bahasa dsb...

:: Track je ::