Sunday, August 15, 2010

Monday....lmbtnye....

cant wait for monday....kenapa ek......hari ni klu mengikut plan yg telah disediakan oleh doctor2 kat sini....adelia blh discharge klu xde pape.....hopefully everything will be fine....dh bengkak tangan anak aku.....asyik msk ubat....antibiotik.....smpi cirit birit mayb sbb panas.....

doc kate adelia suspected to menagitis.....huh...again.....aku rase mcm nk buat result darah je....aku ngn hubby....sbb mcm dh fobia by this aged je anak aku msk hosp......same kes lak tu....huhuhuh....

so aku masih menanti untuk hari isnin....esk le kan....so esk last for IV antibiotik...tunggu untuk result.....pkl 8 pg last jep untuk antibiotik die.....rase mcm gembira sbb nk bersahur dan berbuka dengan suami saya....prepare menu untuk bersahur....kire mcm 1st day puasa lak....huhuh...padahal almost seminggu.....n selama tu jugak aku sendiri....tiap mlm berteman air mata sbb terlalu rindukan alisya sufiya.....

so smlm....kaki adelia lak jd mangsa....urat haluuuuuuussssss sgt....xblh nk carik...plus kene lak ngn doc cina yg sengal tu.....mmg kat sini sume mak2 takut klu die yg nk set line or amik darah...sbb die sgt2 messy n careless....hbs terpancut2 darah...dan adelia menjadi mangsa drakula cina...owhhh tidakk....sian anak aku....

got so many pictures to upload...from day 1 until day 5......so just wait k......aku akan compile menjadi kenangan dalam lipatan hidup kami sekeluarga.....n semua nye berkisarkan tentang pengorbanan......kesabaran....dan ketabahan kami sekeluarga.....

hopefully after this...no more admission....no more hospitalizaation....no more IV antibiotik.....ngak mau....fobia sudaaaaaa....moga Allah bg yg terbaik untuk kami sekeluarga....moga Allah sembuhkan penyakit anak2 aku dan jauhkan anak aku dr segala malapetaka serta bahaya....pray for us too...dengan doa rakan2 anak aku kian sihat.....thanks semua....amiiiinnnnnnnnnnn......

1 comment :

Ain said...

alhamdulillah.. hope adelia akan terus sihat walafiat... kak, sampai terpancut darah? uiks.. hampehnyer doc camtue.. dah la bb.. huhu

:: Track je ::