Friday, August 20, 2010

Little Sunshine dah 5 Bulan.......

hari ni adelia dah genap 5 bulan...rase mcm kejap je...rase mcm semalam aku sakit kene induce...rase mcm baru je aku meneran utk kuarkan die....n rase mcm baru je aku fully BF die....bile dah menginjak umur 5 bulan ni as usual ade je la akal baru yg die dapat....yang membuatkan aku semakin rindu pada die setiap hari aku g keje.....

  • skrg ni adelia dh teror menerap...guling2...kadang2 salah 'parking' dok kat lantai....
  • suke gelak mengekek....senyum mmg kunci kelemahan die pd aku....
  • akan buat muka sedih bile nmpk aku....die mmg sgt2 mengenali aku...
  • suka memain bile menyusu....sesuka hati je nk main 'tarik2'....addooiii sakittt...
  • sgt2 obses ngn papa....even klu papa borak ngn org lain die yg akan senyum2 malu...
  • dh angkat dada....
  • suke melambung2kan badan dlm car seat...kdg smpi dh melurut....kene le berenti repair blk...
  • sgt2 obses dgn setiap anggota badan die...sume die akan belek...
  • n nowwww....die suke kacau kakak die...main tarik2 rambut....usik2 bile kakak die isap trompet
untuk sekarang ni...mmg aku gembira membesarkan kedua2 puteri hati aku...sgt2 bangga membawa title mama....sgt2 suke....menjadi isteri dan ibu dan mempunyai keluarga yg kecil tp bahagia....moga segalanya akan berkekalan....dan lindungi kami dr segala malapetaka....dan bahaya...aminnnnnnnnn.....

No comments :

:: Track je ::