Wednesday, August 25, 2010

all from hosp

ni saja aku upload gambar2 kenangan adelia masa die kene admit hari tu....byk kenangan yg xbest kat situ......penat lelah....kesian aku tgk anak aku....tp demi kebaikan die...aku redha dan rela.....demi anak aku.....aku korbankan segalanya.......

caaaaaaaakkkkkkk.....



2nd line yg di set setelah doc drakula berhempas pulas mencarik urat......kan dah dpt 'kasut' baru....limited edition tau........


hi sume.....



masih lagi noty....ni idea die sendiri...bukan rancangan mama.....


muka poyo "ada aku kesah" ats bouncer pinjaman org....


noty lg...tersepit buntut celah katil.....

collection utk adelia


another collection....

hopefully that adelia wont be here again....xsanggup tgk die suffer....xsanggup gak aku dgr die melalak everytime nk set line....byk lg seksaan yg die dpt...so bg aku...ckp le....biar die membesar dengan sempurna, bijak, berani dan kuat semangat......luv u syg....semangat adelia yg membantu mama kuat menhadapi dugaan yg mendatang.....semoga anakanda terus sihat dan terlindung dr segala bahaya dan penyakit yg bukan2....aminnnnnnnn

No comments :

:: Track je ::