Monday, July 19, 2010

:: Mengapa ::

td baru lepas checkup si diva kecik aku.....hangin nye aku rase bile berat badan die xnaik....hurm...kenapa ek...dh mmg mcm tu ke kan?....sejak dr alisya hari tu berat bdn anak2 aku mmg ssh nk naik wlu minum susu byk...tdo ckp pe sume....

nurse mula la....pot...pet...pot...pet...ckp berat x ideal....hbs tu korang nk anak aku obes ke?....berketul2.....dh le dr alisya telinga aku pns je klu g checkup...ngn adelia pn sama...bkn xnaik...naik...tp ckit...still xpuas hati....

bile bab moto skill die....shes imroved a lot....bg aku tu dh mencukupi....berat x melambangkan apa2...aku tau anak aku mkn byk mane.....apa yg aku bg mkn....so no doubt bab mkn2 ni.....mungkin metabolisma diaorg tinggi...even aku masa kecik2 pn mak aku risau....berat xnaik....

bile tgk movement adelia....nurse kata...xmcm bby 4 bulan......imroved.....so?...adakah berat tu penting sgt2 utk menentukan kesihatan anak tersebut.....klu dh obes mcm mane?...leh dpt penyakit bahaya lak anak2 aku kecik2 ni....xmo aku....

so just cont what i'm doing now.....susu still fully breast feed.....what ever it is....aku tau anak aku sihat...berat je yg masalahnya skrg.....huh.....

1 comment :

Ain said...

kak, tahan je la kak.. berat x melambangkan dorang tu sihat ke tak.. klu brt naik pun tp asyik sakit watpe.. yg pntg, kita tau kita bg makan n bg susu. dorang tau nak bising je..huhu.. ain pun hangin gak sebb ain pernah gak rasa...

:: Track je ::