Friday, July 9, 2010

:: Kompius ::

huhuhuhu....sori to all....aku teremosi lak....kenapa aku emosi?...ntah le....mungkin sbb masalah yg ada dlm diri aku ni....emosi....emosi.....mungkin sbb aku terlalu nk protect org yg aku syg.....plus mmg aku tgh serabut skrg.....

jgn mrh org lain....mrh aku ni ha.....huhuhuhu....wlu apa pn jd....aku ttp sygkn semua.....buruk baik ttp bersama......wlu aku sering disindir sbb aku xselalu ada.....kecoh tul la aku ni.....mau heboh 1 dunia....wakakakakaka.....

aku just marah bile xde rase hormat pd org yg sepatutnya.....mmg aku kurang dr segala-galanya....tp sebaik mungkin aku akan jaga hati semua.....n suddenly pooooommmppp meletop....aku mengaku aku silap bab ni.....tp adakah korang nk mengaku apa silap korang......

mmg korang menjaga semua dengan baik.....tiada siapa sempurna didunia....really sorry....but sometime apa yg kite buat...yg kite ingat betul sbnrnya bkn yg terbaik....mcm kesilapan aku skrg ni.....

i'm not perfect.....sorry sgt2....emosi mood :( sigh.....to my silence reader....sorry....aku cuma xberapa setuju bile org yg aku syg berada dlm situasi yg xsepatutnya.....mmg ssh kite nk senangkan hati semua pihak.....aku faham..........aku sendiri bukan sempurna.....sungguh.....aku mintak maaf.....aku nk korang tau....aku buat sume bersebab.....pape pun......aku sayang kamu semua...dunia dan akhirat......sumpah.......

No comments :

:: Track je ::