Wednesday, July 21, 2010

:: 4 bulan yg gumbira ::

pejam celik...pejam celik...dh 4 bulan aku menyusu sepenuhnya anak dara aku....nur adelia sufiya.....mmg terjangkau dek akal....sbb dulu aku xberjaya nak susukan si kakak.....alhamdullillah...die still membesar dgn bijak....cuma bab kesihatan xckp memberangsangkan....but so far moto skill die ikut perkembangan.....

back to topic....my little sunshine adelia....so far dh rajin menerap....goling2....sedar2 dh ade ats lantai....so mmg xleh letak atas k.....bahaya...



perkembangan adelia sufiya

sgt2 suke tersenyum....sgt2 manja....bile senyum sgt2 sweet...

mmg penyejuk hati aku.....bile kene buli ngn kakak...redha je la....senyum xpun bunyik ckit2....

sekali ngamok....blh thn gak....xterhandle...sbb selalu die dak baik....huhuuu....tp skrg dh nmpk die nye noti n diva mcm kakak die....

mulut kecoh mcm kakak die....pot...pet...pot..pet....so after this aku kene melayan kerenah dan soklan merapu anak2 aku....

sgt suke tdo bile kat skul.....mama dtg kdg2 tdo....nk main2 pn tdo....senang tertido....mcm kakak die dulu...berperang bile nk tdo....

dh kenal n manja2 ngn mama n papa....esp mama le.....vending machine die kan....of coz le....

so far.....aku sgt2 gembira menjadi mama kepada dua puteri hati aku....alisya n adelia....mama will always looovveesss yew.....smpi keakhir hayat mama.....moga anak2 mama menjadi anak2 yg baik...solehah....beriman....bijak...sihat dan terlindung dr segala malapetaka dan kejahatan....moga anak2 mama kuat menghadapi hidup yg penuh dgn dugaan....amin......

1 comment :

Ain said...

tahniah kak.. semoga tercapai segala cita2.. wah adelia pun dah cam alisya yer byk ckp.. hihi.. nnt riuh r umah dgn 2 anak dara tue

:: Track je ::