Saturday, June 19, 2010

~ HapPy FatHers dAy ~

HapPy fAthers DaY...special untuk suami yg sgt aku cintai....dunia dan akhirat....InsyaAllah....Terima kAsih kerana menjadi seorang papa yang bertanggungjawab....papa yg penyayang....papa yg memahami.....tanpa papa....mungkin aku xkan dapat bergelar seorang MAMA....xmungkin ade zuriat yg bercambah dalam rahim aku.....aku bersyukur dengan kurniaan Allah ini...walaupun kami xsesempurna mana...tp lumrah kejadian alam....xde 1 ape pun yg sempurna melainkan Allah s.w.t.......

mr papa n mama




Aku tujukan jugak ucapan ini kepada abah kesayangan aku.....tanpa die aku xkan dpt melihat dunia Allah yg indah ni.....terima kasih kerana membesarkan aku...memanjakan aku....memberikan yg terbaik utk aku dan adik beradik yg lain....walau xsemewah mane....tp aku ckp2 rase beruntung dan bertuah kerana menjadi anak abah......tu sbb aku manja abah lebih.....aku saaaaayyyyyyyaaaaannnnggg sgt pd abah......

tidak dilupa kepada daddy.....my father in law.....terima kasih juga kerana mengambil alih tugas sebagai abah bile aku berada jauh dr abah.....walau beberapa tahun je aku kenal daddy....tp aku tau die seorang yg sgt caring dan penyayang.....

to all my brothers....yoep n nyah....selamat hari ayah....korang mmg bapa rock....walau anak dh besar2 tp kepala still gila2.....rock u guys.....

tahniah kepada semua bapa2 didunia kerana berjaya menjadi seorang BAPA.....gelaran yg tidak semua lelaki dapat nikmati....so peliharalah gelaran dan anugerah ini dengan baik....dan jangan sesekali cemarkan erti maksud disebalik gelaran PAPA....ABAH...DADDY....AYAH...ABI....walau apapun gelarannya....ianya mmg nikmat yg sgt2 tidak terhingga.....

No comments :

:: Track je ::