Sunday, May 16, 2010

++-- semoga berjaya --++

pejam celik pejam celik dan nk dekat aku msk keje....hati aku berat sebenarnya nak melangkah masuk ke bangunan MCMC.....hurm....nak buat mcm mane hidup mesti diteruskan....dok umah klu tiap2 bulan msk duit beribu ok gak...huhuhuhuhuh....blm lg smpi tahap tu....

aku sbnrnya berat hati sbb mengenangkan anak2 aku yg bakal aku hntr kat ilhamputra....bukan xbagus nursery tu....bagggguuusss...since dh tukar management nih....alhamdullillah...sume telah dinaik taraf....sesuai dgn yuran bulanannya.....

aku skrg tengah berusaha mengumpul bekalan susu untuk sikecik tersayang......adelia mama....aku perasan aku xpernah segigih ni dlm membuat sesuatu......selain dr keje mengedit gambar...tu mmg minat aku....hhehehehe...mungkin kali ni aku buat demi anak aku.....demi menebus kesilapan aku pd alisya dulu kot....mayb......aku dah berjanji pd diri aku...xkan berpaling lg....aku akan terus maju kedepan dan mempertahankan hak dan nikmat yang Allah kurniakan pada aku....

walau byk mane pun hasil...mama janji sayang...mama akan terus usaha...dan usaha....terus sediakan bekalan untuk adelia...n bg sikit pada kakak....share k ( bak kate kak alisya)....aku bahagia menjadi ibu kepada 2 puteri hati aku....tersgt bahagia bile tengok kerenah diaorg.....syukur Ya Allah ats segala nikmat mu.....bantu lah aku...permudahkan lah aku dalam membekalkan susu dan bekalan untuk anakku....nikmat yg amat ternilai dr mu ya Allah......berilah aku kegigihan...dan kesabaran dalam mendidik anak2 ku.....sesungguhnya hanya pada mu ku berserah......setelah segala usaha aku lakukan....aku hanya mampu bertawakal padamu....Amin.................

kepada rakan2 yg berjaya menjalankan misi....doakan kejayaan aku.....aku ingin menjadi sehebat korang....gigih....dalam membekalkan apa yg terbaik untuk anak2 kite.....

2 comments :

Rizziela said...

Insyallah...Eyna pasti berjaya... tekadkan azam..pasti ada rezeki untuk anak kita

Ain said...

insya Allah kak.. pasti ada rezeki untuk adelia n alisya..

:: Track je ::