Sunday, May 16, 2010

:: Patut ke? ::

geramnya aku.....mmg aku dah jangka.....nak amik kesempatan selagi boleh.....jgn harap selagi aku ada......aku dah janji aku xkan ulangi kesilapan aku dulu.....aku dah janji kali ni aku kene bermain dengan cara yg halus...supaya xmo lg ade yg terluka....tp mmg hampeh....terkeluar lak pengakuan......kenapa la si dia xde disaat pengakuan itu dibuat.....benci la.....aku akan pertahankan sebaik mungkin.....ni hak aku.....milik aku....amanat Allah untuk aku.....jangan bazirkan apa yg aku tekad kan....jgn bazirkan sesuatu yg amat berharga kurniaan dr Allah....
Ya Allah...aku tidak mahu lagi buruk sangka......tolong Ya Allah....jauhkan aku dr semua benda yang xsepatutnya.....biarkan lah aku bijak dlm mengatur lankah supaya tiada lg yg akan terluka....Amin......

No comments :

:: Track je ::