Saturday, May 29, 2010

~ Nasib Baik okiesss ~

nak dijadikan cerita.....pg ni dgn semangat yg membara aku nk mengeluarkan hasil untuk anak aku....buat stock utk school die....tgh melayan perasaa.....tetiba pump aku jammed....huurrggggg...sakitnya hati......leh lak xhidup.....dh cuba mcm2 alternatif.....guna bateri pun xjln...siap bateri tu leh jd panas bile msk dlm tu...sedangkan pump xjalan.....

airmata aku dh bercucuran sbb xdpt nk sediakan stock hari ni...plus aku mmg tgh sakit....skrg baru aku rasa betapa rase down bile xdpt nk sediakn stock utk anak aku......n nasib baik...aku call kyun.....n die hntrkn bahan penyelamat.....aku sgt2 gembira sbb hasilnya amat memberangsangkn......credit to pn.khairunnisa.....thank you sooooooo muuuuuccccccchhhhhhhh kyun....skrg ni aku nk menghantar blk benda alah ni blk kat kedai tu.........

No comments :

:: Track je ::