Friday, May 7, 2010

:: Bile hati dah marah ::

dah lame aku x post pape dlm blog aku....sbbnye?...aku xnak susahkan hati dan rugikan air mata aku dlm pantang.....sepanjang aku berpantang terlalu byk dugaan dan cabarannya....alhamdullillah aku dapat tempuhi dengan aman dan selamat.....aku dapat sudahkan dengan baik tanpa ada benda buruk jd pada aku dan anak aku serta seluruh ahli keluarga aku....

firstly aku nak ucapkan selamat hari ibu kepada ibuku.....adik sayang mak sgt...not forget for me....thn ni aku sambut dengan kehadiran 2 cahaya mata yg comel.....aku syg diaorg.....diaorg lah nyawa aku.....pada mak mertua aku.....pada kakak2 ipar aku....pada kawan2 aku...dan pada sume ibu2 didunia.....sesungguhnya aku bertuah kerana berjaya membawa title ibu dengan baik...

klu aku coretkan satu persatu isi hati aku mau termuntah korang baca....tp yg blh aku katakan...bile hati dah marah segala tindakan seakan hilang pertimbangan.....hati yg membengkak terus meletup dan terus tercetus 1 keadaan yg sgt2 xselesa....aku skrg berada di situasi tu....situasi dimana aku mempertaruhkan sesuatu yg amat berharga dlm diri aku....

kenapa aku sering dapat masalah mcm ni....masalah yg berulang2 dan kali ni mmg telah smpi ke kemuncak kesabaran aku...maafkan aku sbb aku terpaksa melukakan hati org yg x sepatutnya.....klu aku nk mintak org sekeliling faham keadaan aku.....tu sume mustahil....apa yg aku mampu lakukan baik aku diamkan je.....sabar dan terus berdoa semoga aku mendapat jalan yg terbaik untuk kami sekeluarga....AMIN.....

1 comment :

SHIMA said...

sabar ye kak...tu sume dugaan dan ujian utk akak tempuhi...semoga tabah menghadapinya...

selamat menyambut hari ibu....

:: Track je ::