Wednesday, May 12, 2010

:: Aduhai Alisya ::

post kali ni nak menceritakan pasal anak sulung aku yg makin menjadi2 perangainya....semakin hari semakin bijak....dan bile semakin bijak semakin pening kepala aku melayan kerenahnya....kdg2 mmg naik gak hangin kat kepala aku....rumah aku usah cite le....xkunjung kemasnye....hbs disepahnya....klu mintak tlg kemas punya la liat.....bab ni aku pls hangin bile die dok ngusik adelia bile time aku sibuk nak buat mcm2....time aku nak masak...time aku nak solat....lastnye sume dah tergendala....

nak marah kang rase mcm bodoh lak.....dah le nak melekat ngn aku je....bile aku nak angkat adelia...memain ngn adelia...cepat2 die peluk aku ckp....."kakak syg mama"....kene la aku letak blk adelia....klu x die jdkan adelia mangsa die......mmg die syg adiknya....tp dgn cara die yg agak xde perasaan......hbs digigit adiknya.......dipicit-picit....smpi smlm aku perasaan mcm ade garisan mcm kene cakar kat mata adelia.....sian adelia kene mengalah...smpikn aku pump susu utk adelia pn die nk....so kene la tuang ckit dlm glass....aduhai alisya......


kdg2 bile tgk aksi die tercuit gak hati aku....mulut ngalahkn bertih jagung.....hari2 nk g heeeiippp dog....konon die nk halau anjing la...."kakak nk g heiipp dog.....dog nk gigit mama ngn adik".......mmg selama aku ngn die hbs pantang ni....kembang kempis gak le hidung aku...menahan marah......nasib die pandai membodek....aduhai ank mama...nur alisya sufiya.........


1 comment :

Rizziela said...

mestilah..kakak dah semakin besar..semakin bijaklah mama

:: Track je ::