Monday, February 22, 2010

:: stresssssss ::

aku sgt stress okey...utk 2 minggu kebelakangan ni aku sgt2 stress.....dan smlm meletus gak api yg aku simpan selama ni....teramat sakit hati aku......aku heran dgn manusia yg sengaja nak menampakkan diri aku terlalu jahat dan diri die terlalu baik........pernah x dieorg cermin diri diaorg.....walaupun luaran diaorg nmpk tersgt sempurna....

luka aku terlalu dlm.....susah kot aku nk lupakan sume pengajaran yg die berikan kepada aku....dlm mengenal manusia yg konon lbh berpengalaman dr aku...die membuatkan hidup aku anak beranak hiruk pikuk.....suka agaknya bile dh sume tonggang terbalik......

tolong sekali lagi.....jgn buatkan anak aku mcm org bodoh yg xreti berdikari....yg xtau mcm mane nak bawak diri......bile weekend dan blk kesana.....alisya bukan alisya yg sebenar......dan pg ni aku nmpk senyuman die bile bangun tdo dan aku yakin alisya aku dah kembali....menyanyi dan berborak dengan aku.....aku benci perasaan mcm ni.....aku kene fokus pd bby dlm ni....n alisya sekali......tlg support aku....aku perlukan pertolongan org yg amat aku sayangi......bukan menambah beban dlm kepala aku....sbb sume yg terjadi bukan didepan mata org yg aku sayangi....

2 comments :

Rizziela said...

Kenapa ni eyna?
semoga ina banyakkan bersabar yer..semoga ALLAH permudahkan segala urusan eyna

kimmy said...

rasanya kimmy mcm faham apa yg eyna rasa skrg ni..

kita yg tgh hamil ni mmg mudah terasa,nak tak nak terpaksa telan semuanya demi anak dan yg dlm kandungan tu..

sabar ye..

:: Track je ::