Sunday, February 14, 2010

:: lagi...lagi...lagi ::

anak aku demam lagi.....as usual....blk je kesini anak aku xkan pulang ngn tangan kosong.....mesti ade 'sagu hati' yg akan dibawa pulang........saguhati ape?....hurm ntah le malas nk cakap.....

smlm kononnya celebrate bday die ngn papanye sekali gus....aku xkisah sgt....yg aku geram sume disumbatnye dlm perut anak aku....mcm le anak aku ni dah baik sepenuhnya....die still dalam treatment okey.....dia asma bukan batuk biasa.....bile ditegur sume buat bodoh.....aku baru pesan....xhbs lg ayat aku....bueekkkkkkk......meletus sudah gunung berapi....muntah anak aku......masa tu mmg aku dh hangin....tp aku cover lg.....

mlmnya mcm biasa....dh xleh tdo......n start demam.....pastu start blaming kononnya demam n batuk yg teruk tu not just bcoz of the ice cream.....huh......xtau nak ckp ape...geram pun ade....tp sabar je la....skrg ni aku tgh usaha nk blk umah.....n aku tersgt pasti anak aku akan sihat seperti sediakala sbb mmg gitu le rutinnya....

pls understand....bukan aku nk ckp ape2.....tp tu le kenyataannye skrg ni.....tp sume cuba butakan mata sbb ni tmpt mereka....biarla....manusia dh biasa mcm tu....aku mls nk komen...tp tlg izinkan aku bwk blk anak aku....sbb aku tersgt kenal siapa anak aku....bile mulut die kurang mengomel....bila mulut die asyik nk merenggek.....die mesti nk masa utk diri die sendiri......pls.....i wanna go home.....itu je................

1 comment :

Rizziela said...

semoga arisya cepat sembuh

:: Track je ::