Friday, February 19, 2010

:: Kenakalan tahap Maksima ::

disini aku nk luahkan betapa aku skrg ni sgt2 penat melayan kerenah puteri sulung aku...dengan perut yg kian memboyot.....aku kene handle kerenah die yg mmg byk sgt akalnya...hubby aku lak dh semakin surrender dengan pangai si sulung ni.....lately ni sejak baik dr demam....perangai makin menjadi2....makin nk dekat2 menjadi kakak die semakin mintak perhatian....

kdg2 aku mcm org bodoh marahkan die...die buat bodoh je.....buat mcm benda2 yg die sakitkan hati aku xde salahnya bagi die....hurm......aku kene guna pendekatan baru untuk mendidik anak aku.....aku xnak tersalah didikan yg akan membuatkan die rase aku ni dah xsygkan die.....

semenjak 2 menjak ni....mungkin sbb terlalu taksub dengan rakan2 sekolah die.....dh pandai nyanyi lagu CINTA.....lagu Black......huhuhu...aku rindu syg kamu....bukan main lg...siap request org lain nyanyikan utk die...addooiii......dlm nk marah terus xjd.....

sabarkan la dlm mendidik si cilik sorang ni.....dh pandai berkira psl barang2 die....kedekut yg amat.....huhuhuhu....pening2.....moga aku dapat bg die didikan yg sempurna.......dunia dan akhirat....AMIN........

1 comment :

kimmy said...

im pray for u...hope everything will be OK..:)

:: Track je ::