Friday, February 19, 2010

:: Baby ku dah BerPusing ::

smlm lepas sudah rase dlm hati aku....setelah berminggu aku menanti hari smlm....baru aku rase puas bila mana aku dh dpt kepastian dr doc bahawasanya BABY DAH PUSING.......maksudnya...bby dh turun kebawah....sebelum ni kan die songsang...berkat doa sang suami dan aku jugak....

bile dah tau bby dh berpusing...berdebar lak rasenye aku....sbbnye aku xde pengalaman nak bersalin normal ni....xpenah rase contraction pe sume....huhuhuhuh......mmg aku gembira...tp jauh sudut hati aku...aku takut....xpenah aku rasakan kesakitan yg 1 tu...sbb menurut kawan2 aku yg pernah mengalaminya...diaorg kate sakit sgt......TAKUTNYA....xpe le...demi anak aku....aku rela dan mampu rasenye menanggung keperitan tu.....sedangkan mak aku sendiri penah menanggung sblm ni....

td aku call mak...bgtau....die lak share same rase ngn aku....TAKUT...sbb risaukan aku...mungkin sbb die penah rasai sakit tu sblm ni....tu yg die yg seriau bila tau aku akan bersalin normal....aku lak yg mendengarnya naik kecut perut....hubby aku?...tersgt gembira sbb die nk berada kat aku sepanjang tempoh aku lahirkan anak kami....

YA ALLAH...berilah kekuatan kepada aku.....permudahkan lah segala-galanya utk aku...AMIN.....aku cuma inginkan yg terbaik utk aku dan anak2 aku serta seluruh keluarga aku....

3 comments :

Rizziela said...

Insyallh ena...orang lain mampu..kita juga mampu ...

Syukur bb dah back to normal kedudukannya kan....ada harapan bersalin normal

ellyalwaysbemagic said...

ely doakan yang terbaik . . pasal alisya takya risau . .aunty mama kan ade . . .heheheeee . . .

Ain said...

alhamdulillah kak.. semoga semuanya akan selamat yer

:: Track je ::