Friday, January 8, 2010

:: Tahap Gaban ::

nape ngn aku?....terlalu sensitip...tahap bagannya sensitip.....huh....ckit2 nk terasa..esp ngn certain people yg penting dlm hidup aku....psl hangin 1 badan mmg dr awal lg aku dpt rase....cepat naik angin...tp cepat surut.....xnak la anak aku terikut2 nti....pembawakkan budak ke?....jenuh gak aku beristighfar....klu x lg teruk kot.....

nasib aku ade kekuatan diri yg leh control emosi aku....xtunjuk depan org sgt.....tp bile smpi waktunya...alahai...aku rase down sgt2.......aku nk cari org yg faham aku ni.......kadang2 ngn alisya pun aku blh terasa....terukkan aku.........

tp makin nk dekat ni....makin aku resah....dengan keadaan bby aku yg songsang....aku makin byk bermain ngn emosi.....addoooiiiii....yg pastinya aku nak berpantang kat rumah aku....aku xnak susahkan sesiapa...dan aku xnak rosakkan emosi aku....aku xnak hidup aku terganggu....aku xnak rosakkan diri aku sendiri........

lately ni badan cepat penat....klu bg peluang aku tdo sehari suntuk pun aku sanggup..........huhuhuh....lemah sgt kali ni rasenye...tp aku xnak sape2 tau....aku xnak org nmpk aku lemah.........xmooooooooo....xmooooooooooo

3 comments :

Rizziela said...

pembawakan budak tu iena

Chor Ayu said...

eyna, ya kita sama..ayu pun sama..br je lps mrh sorg staf..pembawakan kah? dulu peknen gak, tp ok je kawal..lani taleh kawal..adesss....

eyna said...

tu la....lain kan rasenye....dh le over sensitip....kat opis ni mmg org selalu ckp eyna garang.....

takut gak terkenan kat baby...masa alisya dulu leh control...mayb sbb kali ni kite ade tanggungjawab lbh kot kan.........

:: Track je ::