Wednesday, January 27, 2010

:: Syukur ::

pagi ni aku tgk dlm inbox aku ade email dr somebody......finally....problem dh nmpk solutionnya....credit to adik ipar aku sbb membantu aku dlm hal ni.....serius sblm ni masalah ni mmg menjadi duri dlm hidup aku.....aku xslh memilih org tgh.....dan diaorg dh mula faham apa dan kat mane limit diaorg.....

aku akui ade gak kesilapan aku.....mmg aku sedar aku ade buat silap....tp aku terpaksa teruskan utk menunjukkan protes aku diatas sume provokasi yg diaorg bg pd aku..........n sume dh terungkai.......aku harap diaorg terus menghormati hak aku sbg ibu dan hak aku dan suami sebagai perents pd anak2 kami.......n please dont under estimate us.....insyaAllah aku boleh memberi yg terbaik utk anak2 aku......

thanks to all support yg aku dpt.....aku makin kuat.....dan aku akan terus pertahankan hak aku....hopefully after this xnak le lg ade kejadian2 yg remeh mcm ni.......tlg faham situasi aku sbb aku rase diaorg sendiri tau dan mengerti apa maksud dan erti menjadi IBU dan BAPA.....Alhamdullillah...AMIN........

3 comments :

Ieda said...

alhamdulillah..harap2 xde lagi hal berbangkit lepas ni....

eyna said...

insyaAllah ieda...hopefully.....lepas ni nk komplen ke hape....pekakkan tinga je....janji jgn mintak nk anak2.....

Ain said...

alhamdulillah kak, semoga hari2 yg mendatang menjanjikan kebahagiaan buat akak sekeluarga... amin

:: Track je ::