Thursday, January 7, 2010

:: Naik jugak akhirnya ::

huh finally...setelah aku bersusah payah menyumbat makanan dalam mulut ni....dan menahan dr termuntah balik...akhirnya berat aku kembali naik.....walaupun xde le byk mane tp still naik dan aku bersyukur sgt2........

rasminya sekarang berat aku dah naik jd 52.8 dar 51.6kg....n my baby pun dh naik smpi 1.1kg.....small n cute mcm kakak die..........huhuhuhuh..xpe le.....

as usual....kedudukan pasti menyongsang...hari tu ok kejap je...mmg aku dapat rasakan yang die semakin liat nak turun.....bile sampai masa die nak turun dan cuba sedaya upaya nak turun....perut aku mesti memulas.........sakkkiiiiiiiittttttttt...........urrggghhh....skrg aku ngn hubby betul2 dah redha....janji bby selamat...tu je.......

dengan kandungan yang makin sarat ni......aku makin cepat sensitif...cepat terasa....esp ngn hubby aku..........huhuhuhuhu...teruk gile.....so aku kene positifkan blk diri ni....nanti anak aku lak jd terover sensitip.....pening lak aku nak melayan kerenahnya..........

3 comments :

Rizziela said...

insyallah..

yg penting ibu dan anak selamat...akak doakakn

ellyalwaysbemagic said...

but im still kept losing weight ! ! eishhhh . .

SHIMA said...

tahniah kak...insyaallah,yg penting ibu n bb chat dan selamat...yg lain tu jgn pk byk3...

:: Track je ::