Saturday, January 16, 2010

:: Mengejutkan ::

mengejutkan sungguh semalam....memula aku dpt tau ade kes budak hilang kat taska area presint 9....berderau darah makcik nokkkkkkk.......aku pun terus call school dak alisya.... Alhamdullillah xde pape....teacher die ckp die tgh dok tgk TV....lega aku....

aku lak tengah buat preparation untuk sume dak department aku g Damai Laut esok........alih2 teacher die call tanya lambat lg ke nak amik die sbb die dh menangis sbb die ngadu die sakit perut....alamak berderau darah aku.....terus aku capai phone...call hubby aku suh amik die cepat.......

smpi je die kat opis aku....tgk2 mmg dh lembik....lg le lembik aku tgk die mcm tu....sbb die xpenah nye nak jd mcm tu......klu sakit mcm mane pun xde terus lembik mcm tu sekali......aku decide nak bawak die g hospital.....sbb aku lebih yakin nk g hospital dalam keadaan2 yg mcm ni.......g klinik nti check mmg sambil lewa......

smpi hosp die merenggek xberenti.....thanks to kyun sbb sanggup melayan anak aku jap dlm kete...n sori sbb xdpt hntr die smpi ke JPM.....org lak ramai....halamak....aku nekad tunggu gak......smpi nama die kene panggil....aku lega doktor kate xde pape lepas kene xray pe sume...dh le nk xray die sikitnya payah....meraung.....klu le aku dpt same ngn die dlm bilik xray tu...alangkah baiknya.....tp tu la.....aku lak mcm ni....

blk tu nmpk perubahan ckit...die mkn mcm biasa....minum susu mcm biasa...aku nk g jumpa makcik kyun secepat yg mungkin sbb kerap sgt die batuk......sian aku tgk die....rase mcm tertanggung dek badan die yg kecik molek tu....huhuhu.....sabar ye syg.....ni baru 1...sok adik die ntah ape lak citenya....

mungkin ni akibat sbb kekurangan susu aku sblm ni....bukan xnak bagi...tp mungkin bukan rezeki die......kali ni aku nekad.....aku harap sgt Allah bg aku peluang untuk menyusukan anak aku SPEPENUHNYA....AMIN

1 comment :

Ain said...

insya Allah kak, adik alisya dpt merasai susu ibu sepenuhnyer.. chayok..

:: Track je ::