Monday, January 18, 2010

Kompius

aku sbnrnya tengah kompius tahap gaban ni....hurm....blh bg guideline x pada aku yg serba blm tau pape?.....aku nk beli breast pump baru...memandangkan semangat nk cuba fully breastfeed anak aku...tp aku xtau mane yg terbaik...sblm ni aku penah cuba avent ngn pureen....tp rase mcm nk cuba yg lain......bawah ni ade list yg berlegar2 dlm kepala aku....takut tersalah pilih...taku tersalah beli mcm yg lepas2....langsung aku bg je kat org....so tolong le aku...sesapa ade pengalaman ngn breast pump yg ade kat pasaran skrg ni....

1. Madela
2. Tommee tipee
3. Spectra
4. MUM

huh ade org suggest beli madela.....tp aku berminat ngn tommee tippee sbb ade sekali ngn botol yg comel dan mmg lbh kurang ngn teat ibu.....so mcm mane tu...sesapa yg ade suggestion untuk mendapatkan yg terbaik...ke better aku beli mase dlm pantang je...tgk flow susu mcm mane dulu....urghhhhh konfiusnye..........

2 comments :

Ain said...

k.eyna, masa alisya dulu problem akak suka x de ek? klu macam tu, ain rasa better tunggu dulu, tgk camne..

eyna said...

ye ke....tu la tgk dulu mcm mane kan...xde le rugi

:: Track je ::