Monday, January 11, 2010

:: i'm sorry ::

hari ni aku decide amik EL sbb anak aku blm sihat sepenuhnya.....dr hari sabtu smpi ke hari ni asyik merenggek.....tp yg kronik mmg hari sabtu.....kejap2 die ngadu sakit gigi...ingtkn sbb gigi nk tumbuh...rupanya bile bwk g klinik don check ade ulser la plak...byk kat tekak die.....uuiiihhh sakitnya.......

smlm die ngadu lg...tgk ade lak kat gusi bwh tu.....aku tau die lapar....nk minum susu nk mkn......adooiii......bile time nk sapu ubat mmg seksa.....die xblh nk mkn sbb sakit sgt.......aku lak hari2 check tangan ngn kaki die....takut penyakit lain lak dtg sekali.......nauzubillah.......

makin hari die mencabar kesabaran aku dan hari ni aku dh buat kesilapan....menyesalnya aku......maafkan mama ye alisya......geram sgt td rasenye....dan smpi skrg aku menyesal.....bile tgk muka die lena sebelah aku ni......lg rase bersalah.............huhuhuhuhuh

2 comments :

Rizziela said...

biasalah tu ena...bila dah tak tahan...kadang2 kita pun terbabas gak...

budak-budak sakit..memang memerlukan banyak kesabaran dari kita...sabar yer

Ain said...

kak, budak2 ni mmg makin besar makin menguji kesabaran kita..ain pun kdg2 terlepas geram kat dia.. tp bila fkr2 balk, dorang ni rindukan kita..yela, hr keje mn ada ms sgt ngan dorang.. huhu.. alisya lg la kot, dia rs nnt ada adik yg akan berkongsi mama & papa ngan dia.. mesti dia nak lebih perhatian..

:: Track je ::