Sunday, January 24, 2010

:: geram lagi ::

ni lagi post lepas geram aku.....huhuhuhu....bile geram aku suka bertanya....kenapa ada manusia yg memandai buat tanggapan tentang mcm mane cara penjagaan anak aku....uurrggghhhh.....hellooooo...aku ni mak die....aku ni yang kandungkan die......aku yg melahirkan die....xkan la aku nak abaikan anak aku....hanya dgn tiket alasan aku ni bekerja.....

hbs org bekerja abaikan anak le......org yg mengomen tu pun penah bekeja....so die dulu abaikan anak gak ke?selamba nya die g tau...anak aku excited bile bertemu dengan certain ppl disbbkan kami sbg parent xtumpukan perhatian kat alisya.......uurrgghhh...yg aku ni sanggup bersengkang mata utk anak aku....layan die berborak....layan die menyanyi....layan die main....tu bukan tumpuan ke?.......every weekend bwk die g jln2......layan kerenah die tu bukan tumpuan ke.....xnmpk senang le ckp....selalu aku diamkan....but this time....terbalah gak.....sbb statement ni plg aku xblh terima........

n satu lg....asal ke 'sini' je....anak yg sihat akan automatik kembali batuk n selsema....kdg2 dengan teruknya....dan seperti biasa.......mengomen lg......suh aku buat mcm2 utk anak aku.....mcm aku sentiasa abaikan kesihatan anak aku........aku dh bwk jumpa pakar la anak aku......dr private smpi le gomen....sume aku dh redah....xkan le sume aktivit keluarga aku harus aku adukan.....mcm rancangan aduan rakyat tu kan....

ni pasal berat badan aku masa preggy ni.....depan aku xde komplen pape....bile jumpa org ramai dok gembira menyindir aku....mcm aku ni sengaja nak biarkan anak dlm ni sengsara....tahukah die setiap kehamilan pembawakkannye berbeza.....alhamdullillah....anak dlm ni sihat......membesar dengan sepatutnya....xsemestinya perut aku besar....bdn aku membadak tu tandanya aku ni sihat........uurrgggggggghhhhhhhhhh....jd hulk kang tau le........byk memendam aku ni......tp sape yg faham....mungkin pembawakkan budak....tp ntah le.....jgn le judge aku n hubby aku smpi mcm tu sekali....at least aku n hubby try to besarkan anak kami sendiri.....

No comments :

:: Track je ::