Monday, December 21, 2009

:: Kenapa dengan aku? ::

sungguh mencabar aku kali ni.....dh le kaki aku pantang silap mmg akan cramp smpi berminggu-minggu......ni tgh sakit ni...dari atas smpi bawah......smlm aku kene kejutan lagi....jari kiri aku yg tengah tu xleh nk gerak....statik je.....adddoooiii....try nk gerakkan...xblh....

pastu aku dpt berita lagi...selain bby aku songsang....pelvik aku ni kecik membuatkan anak aku xleh turun kebawah....so mmg xde la rezeki aku sampai bile2 nak bersalin normal.....huh...jgn berangan okey.....so mulai skrg aku leh pilih tarikh birthday utk anak2 aku nti....hahahaha....depress sbnrnya ni.........xpe le...aku redha....

moga Allah permudahkan la aku nye proses mengandung ni.....rase mcm lmbt je nk smpi due....sbb aku tau.....bile tiba masa aku nti..........

3 comments :

Chor Ayu said...

eyna, kalu krem, masa tgh2 kena tu luruskan kaki ke dinding/ tmpt yg statik...bia jari2 kaki cecah dinding n tekan kuat2..jari kaki sajek ye..bukan dgn tapak2 kaki..insya allah, cpt hilang krem..ayu ritu selalu gak kena, menjadik buat gitu..

Ain said...

aah, betul ckp k.ayu tue.. x pun, akak mintak tlg husband akak @ sapa2.. ms kena tu, better duk berlunjur.. klu akak tgh duduk, bengkokkan jari kaki ke lantai..

eyna said...

dh jenuh dh....dulu alisya ade gak cramp tp xde seteruk ni....kali ni mmg super teruk...nk mkn nasi pun kene hati2....jari ni mcm kematu.....pastu bile makan n kunyah lebih ckit dh cramp rahang ni.......

:: Track je ::