Tuesday, December 1, 2009

jOm DenGaq Ni



aku xtau nk letak title ape utk post aku kali ni....just nk cite psl perkembangan anak aku luar dan dalam.....skrg ni aku dpt rasakan semakin bby dlm ni membesar...semakin alisya rapat ngn aku.....skrg dh pandai.....main2 nak kawan xnak kawan.....klu xkene mood die...sume xnak kawan......tp bab ni plg sensitive bile aku ckp aku xnak kawan ngn die....melalak......pujuk suh aku kawan gak ngn die......kelakar gile anak aku....
hari tu blk ipoh....mmg die la raja segalanya.....atok ngn nenek ikutkan je......putih kat umah mmg menjadi mangsa keadaan......suke gile dengan kucing tu....seronok gak die dpt berkumpul ramai2 ngn sepupu die.......nasib die cepat mesra......nak...nak lak masa ieda dtg umah aku...bwk arrissa.....xheran langsung die bila aku dukung arrissa....tp bile dh dtg geramnya....dipicit2 nya arrissa tu...xsedar anak dara sorang tu badan dh sebaya ngn die....nasib le si cantik manis tu blm tau nk melawan lg.....heheheheheheeh
mlm tu ade agenda yg lg best....sambil2 menonton cite Nur Kasih episod akhir....family aku adakan sesi bbq....mmg best....dapat berkumpul ramai2....aku seronok sgt masa tu.....siap ade game lagi...bukan takat budak2 je join game tu...org tua pun same.....walaupun kejap aku ade kat ipoh...tp bestnye sungguh tidak terhingga....ni la nikmat raya yg aku cari....bby dlm perut ni lak...semakin hari makin ligat....makin aktif...aku sendiri konfius dengan jantina die kali ni....masa scan mmg xnmpk pape.....mungkin kah alisya akan dpt kawan main masak2....atau papa die ade member main bola sesama...aku xkisah asalkan anak2 aku sihat dan sempurna.....walau apa pun jantinanya aku tetap syg setiap anak2 aku......susah aku kandungkan die....dan aku akan usahakn sebaik mungkin untuk aku bagi didikan yang sempurna untuk anak2 aku.....dengan tangan aku sendiri.....

No comments :

:: Track je ::