Thursday, December 3, 2009

~ hAppY 3rd AnniVerSary ~

Salam 1 Malaysia semua.....disini ade pengumuman untuk anda semua.......cewah......actually aku just nak panjatkan kesyukuran yang tidak terhingga sbb smlm 2/12/2009 adalah anniversary ketiga aku dan suami dalam mengharungi hidup berumahtangga.....walaupun byk suka dan duka...aku yakin semua pasti akan ade hikmahnya......

dh 3 tahun bersama....anak pun dh nk masuk 2...alhamdullillah....apa yg aku mahu....moga Allah panjangkan lagi jodoh kami....sehingga ke akhir hayat.......bahagiakan kami.....kuatkan semangat dan iman kami dalam mengharungi dugaan berumahtangga.....aku mmg bahagia menjadi isteri kepada suami aku dan bahagia dapat memberi zuriat untuk suami aku.........moga aku sendiri dapat menjadi isteri dan ibu yg baik dalam keluarga ni......AMINNNNNNN........

No comments :

:: Track je ::